embrace-logo.png
  • Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι.
  • Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι.

Πολιτική επιστροφών

Το embrace σάς προσφέρει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσετε μερική ή ολική επιστροφή της παραγγελίας σας, βάσει της διαδικασίας που περιγράφεται πιο κάτω.

Α. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Το embrace δίνει τη δυνατότητα επιστροφής της παραγγελίας με αντίστοιχη επιστροφή των χρημάτων, εκτός από τα μεταφορικά έξοδα που έχουν καταβληθεί. Επιπλέον την επιστροφή βαρύνει το κόστος μεταφοράς προκειμένου τα προϊόντα να γυρίσουν στην αποθήκη του Embrace. Επιστροφές προϊόντων γίνονται αποδεκτές εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας.

Διαδικασία επιστροφής προϊόντων:

  • Παρακαλούμε συμπληρώστε και στείλτε ηλεκτρονικά στη διεύθυνση customercare@embrace.gr το έντυπο επιστροφής (μπορείτε να βρείτε εδώ).
  • Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του EMBRACE θα ειδοποιήσει την εταιρεία courier WE BOX IT προκειμένου να δρομολογηθεί η παραλαβή του πακέτου σας. Η εταιρεία courier θα επικοινωνήσει μαζί σας για το κλείσιμο του ραντεβού προκειμένου να παραληφθεί το πακέτο από τον χώρο σας.
  • Παρακαλούμε συσκευάστε τα προϊόντα με τον ίδιο τρόπο που τα παραλάβατε και παραδώστε το πακέτο στην εταιρεία WE BOX IT τη συμφωνημένη ημέρα και ώρα, με την ένδειξη
    EMBRACE – DETRA A.E.
    Τατοΐου 102, 1ος όροφος
    Ν. Ερυθραία, 14671
  • Η επιστροφή χρημάτων γίνεται ως εξής:
    • Στη χρεωστική / πιστωτική σας κάρτα, σε περίπτωση που η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει μέσω αυτής.
    • Στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε συμπληρώσει στο Έντυπο Επιστροφής, σε περίπτωση που η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει με αντικαταβολή ή με τραπεζική κατάθεση.
  • Ο χρόνος μέχρι να εμφανισθεί το ποσό της επιστροφής στον λογαριασμό σας μπορεί να ποικίλλει και καθορίζεται από τις εμπλεκόμενες τράπεζες. Από το επιστρεπτέο ποσό, θα παρακρατηθεί το μεταφορικό κόστος. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την τράπεζά σας για περισσότερες λεπτομέρειες.

Β. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΔΩΡΩΝ

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε δώρο, θα πρέπει το άτομο που πραγματοποίησε την αγορά, να ακολουθήσει τη διαδικασία επιστροφών, όπως περιγράφεται πιο πάνω, και αυτός θα είναι και ο αποδέκτης της επιστροφής των χρημάτων.

Γ. ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ

Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει:

  • να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, να μην έχει αλλοιωθεί και να μην έχει χρησιμοποιηθεί/δοκιμαστεί κατά την παραλαβή
  • να βρίσκονται στην συσκευασία τους, η οποία δε θα πρέπει να έχει φθαρεί, σκιστεί ή ταλαιπωρηθεί.
  • να ξαναμπούν στο κιβώτιο με τρόπο ώστε να διατηρούνται ασφαλή από φθορές.
  • να συνοδεύονται από το Δελτίο Αποστολής με το οποίο τα παρέλαβε ο πελάτης.
 

Δ. ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

  • Στην περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός 15 ημερών και δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις το embrace δύναται να μην δεχτεί την επιστροφή.
  • Σε κάθε επικοινωνία πρέπει ο πελάτης να έχει τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη λιανικής πώλησης, τιμολόγιο πώλησης, δελτίο αποστολής).
  • Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων πολυσυσκευασίας, η επιστροφή αφορά στο σύνολο των προϊόντων της.
  • Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές στα lip balms, αποσμητικά και προϊόντα make up.
X